reklama

Pomáhanie iným alebo sebe?

Zamylsenie v pracovnom nasadení o tom, aké benefity mi moja práca prináša bez toho, aby som ich tam hľadala, alebo sa o ne dokonca snažila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vďaka mojej práci mám možnosť veľa diskutovať s rôznymi ľuďmi o témach, ktoré práve riešia. Väčšinou ide o veci, ktoré sú pre nich aktuálne dôležité a chcú sa v nich posunúť, majú tušenie, akým smerom to má byť a čo všetko im má nový stav priniesť.

A ja si s údivom znovu a znovu uvedomujem, že vždy, naozaj vždy sa pritom niečo naučím. Že hľadanie riešenia pre klienta mi prináša nový uhol pohľadu na veci, ktoré sa práve dejú v mojom živote. Že možnosti, ktoré mám zanalyzované zďaleka nie sú konečné. A že aj ľudia, s ktorými na prvý (a väčšinou ani na druhý) pohľad nemám nič spoločné ma môžu svojím prístupom inšpirovať k inému prístupu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zábavné na tom celom je, že riešenia, ktoré sa mi u klienta zdajú absurdne logické, až takmer automatické, ja sama u seba dlhodobo nevidím, alebo neviem aplikovať. A tak si hovorím, aké je skvelé, že robím, čo robím a že mi to otvára prístup k informáciám, ktoré pomáhajú mne samej. A vždy znovu si uvedomujem, že som vďačná za príležitosti, ktoré ku mne prichádzajú a že svoju prácu milujem :)

Andy Profantová

Andy Profantová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímajú ma ľudia a veci okolo a rada pomáham iným s hľadaním ich cesty k spokojnosti... som prirodzene zvedavá, ale inak som introvert a mám rada svet :) Zoznam autorových rubrík:  Môj pohľad na svetPracovné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu