reklama

Čaro príťažlivosti

Ak sa nám darí zostávať v spojení so svojou spokojnosťou, užívať si moment a nenechať sa stiahnuť do premýšľania o problémoch, prináša to niekedy prekvapivo pozitívne skúsenosti a niekedy aj zmeny...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Iba tak byť, vedome zostávať v prítomnosti, užívať si aktuálny moment a neriešiť minulosť ani budúcnosť znie celkom jednoducho, no realizácia je pomerne náročná záležitosť. Určite existuje viacero možností, ako sa do tohto stavu dostať a vracať sa k nemu vždy, keď si uvedomíme, že sme niekde inde.

Na čo som v posledných dňoch prišla vlastným skúšaním a skúmaním je, že sa mi to oveľa ľahšie darí, ak sa zameriam na prínosy, ktoré má tento stav na seba napojené. A totiž to, že ak sme v pohode s vlastným životom, spokojní sami so sebou a usmievame sa, prináša to príležitosti a skúsenosti, ktoré si častokrát ani nepredstavujeme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa mňa je to spojené s vyžarovaním energie, ktorú vedome nedokážeme "zapnúť". Ak sa cítime dobre sami za seba, takáto energia je našou súčasťou. A je úplne jedno, či nám je dobre, lebo sa nám vydaril deň v práci, stretli sme príjemného človeka, sme zaľúbení, pracujú endorfíny po cvičení, alebo sme si "nastavili" hlavu a cítime sa jednoducho pekne. Ten vnútorný pocit spokojnosti spôsobuje, že sa na nás niekto na ulici usmieva, prichádzajú k nám neznámi ľudia a chcú sa s nami rozprávať, alebo nám iba zložiť kompliment. Takto sa zároveň dostávame do situácií, ktoré by sme si možno chceli vytvoriť, ale nevieme ako, alebo sa nám ich nedarí dosiahnuť. A zrazu, "len" vďaka tomu, že sa cítime dobre, ocitáme sa v ešte lepšej verzii želaného stavu. Alebo prichádzajú príležitosti, ktoré sú v prvom momente prekvapivé, no ak sa ich rozhodneme využiť, ukážu sa ako to najlepšie, čo sa mohlo stať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Byť vedome v prítomnosti a cítiť sa dobre je pre mňa jeden stav - ak zostávam napojená na svoju prítomnosť, uvedomujem si, čo je v mojom živote práve teraz dobré, príjemné, za čo som vďačná, prináša mi to zároveň pocit vnútornej spokojnoti a chuť usmievať sa. A ten pocit stojí za to sám osebe... Ak navyše prináša zaujímavé stretnutia a zážitky, rozhodne si ho chcem nechať :) Majte krásne dni...

Andy Profantová

Andy Profantová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímajú ma ľudia a veci okolo a rada pomáham iným s hľadaním ich cesty k spokojnosti... som prirodzene zvedavá, ale inak som introvert a mám rada svet :) Zoznam autorových rubrík:  Môj pohľad na svetPracovné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu